Przez lata, sieć restauracji SUBWAY® zdobyła renomę dzięki temu, że oferuje klientom jedzenie alternatywne dla tradycyjnego tłustego i wysokokalorycznego fast foodu. Można tam znaleźć wskazówki, jak obniżyć zawartość tłuszczu, sodu, ilość kalorii i zwiększyć zawartość błonnika w Twoim następnym posiłku w restauracji SUBWAY®.

6g

button-24843_960_720

Aby Zredukować Zawartość Tłuszczu i Kalorii:

Wiele warzyw jest naturalnie niskokalorycznych i beztłuszczowych. Poproś o takie dodatki jak surowe warzywa, papryczki bananowe, papryczki jalapeno czy marynaty.

Ogranicz spożycie sera, bekonu i dresingów śmietanowych.

Poproś o musztardę lub ocet zamiast majonezu czy oleju.

Aby Zredukować Zawartość Sodu:

Ogranicz spożycie sera, bekonu, soli, musztardy, majonezu, papryczek jalapeno, oliwek i marynat.

Połóż na swoją kanapkę takie warzywa jak: sałatę, pomidor, zieloną paprykę i cebulę.

Zamiast dresingu, wypróbuj na Twojej sałatce kompozycję oleju z oliwek i octu.

Aby Podnieść Zawartość Błonnika:

Nie zapomnij dodać wielu warzyw do swojej kanapki lub sałatki.